باریستایی؛ شغلی ایده‌آل برای مهاجرت

باریستایی یکی از بهترین شغل‌ها برای مهاجرت است. مهارت‌های قهوه و باریستا، بین المللی است یعنی با داشتن این مهارت می‌توانید در همه کشورهای جهان مشغول به کار شوید.

اگر برای افزایش درآمد یا پیشرفت قصد مهاجرت دارید هم حتما شغل باریستایی در کشور مقصد کمک‌تان می‌کند تا راحت‌تر به هدف‌تان برسید.

مهاجرت با مدرک معتبر باریستایی

باریستایی شغلی مناسب برای مهاجرت

این روزها به هر کشوری که سفر کنید در بدو ورود و در همان فرودگاه تعداد زیادی کافه نظرتان را جلب می‌کند. البته پس از ورود به شهرها نیز تعداد قابل توجهی کافه و رستوران را ملاحظه می‌کنید.

دلیل وجود این تعداد کافه و رستوران در همه جای دنیا علاقه مردم به کافه‌گردی است و ازاین‌رو کافه‌ها در سراسر جهان تبدیل به مقاصد گردشگری شده‌اند. پس وجود این تعداد کافه در کشورهای دنیا سبب شده که نیاز به باریستا و شغل باریستایی یکی از نیازهای اولیه در تمامی کشورها شود. با این حساب می‌توان گفت که مهارت و شغل باریستایی ازجمله مشاغلی است که در تمامی کشورهای دنیا به آن توجه می‌شود و بازار کاری مناسبی دارد.

با توجه به توضیحاتی که داده شد به جرات می‌توان گفت که باریستایی یک شغل به‌روز و پردرآمد است. این شغل علی‌الخصوص در کشورهای پیشرفته یکی از مشاغل جذاب و باپرستیژ است؛ زیرا در کشورهای پیشرفته قهوه جزو روتین زندگی اکثر افراد است و به همین دلیل بازار کار باریستایی بسیار داغ است و می‌توان درآمد خوبی از این شغل داشت.

اگر به حرفه باریستایی علاقه‌مند شدید با من همراه باشید تا اطلاعات بیش‌تری بهتان بدهم:

اول از همه به این ویدئو کوتاه از دوره قهوه و باریستا آکادمی کافه نیرو یک نگاه بندازید:

ما آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای هستیم (دیدن مجوزها) که دوره جامع قهوه و باریستا را برگزار می‌کنیم. مدرک این دوره مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و قابل ترجمه رسمی برای مهاجرت.

دوره جامع باریستا

مواظب باشید کلاه سرتان نرود!!

یک نکته خیلی مهم رو بگم که: برای ایران در حال حاضر معتبرترین مدرک در حوزه قهوه و باریستا مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای بوده که کاملا رسمی و قابل ترجمه است.

حالا چرا اینقدر تاکید دارم روی این موضوع؟ برای اینکه:
با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت با آموزشگاه‌های زیادی مواجه شوید که مدرک می‌دهند، اما ماجرای ازآنجا جالب‌تر می‌شود که برخی مؤسسات ادعا می‌کنند «گواهی پایان دوره بین‌المللی قابل استعلام» هم به شما می‌دهند و شما هم وسوسه می‌شوید که مدرک را بگیرید، غافل از اینکه این یک دروغ بزرگ است که نه‌تنها هزینه اضافی برای شما دارد بلکه نوعی کلاهبرداری آموزشی هم هست.

تنها مدرک رسمی قابل ترجمه در ایران، مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای است. گول تبلیغات پر زرق و برق و دهن پرکن را نخورید.

مزیت‌های دوره‌ قهوه و باریستا آکادمی کافه نیرو چیست؟

  1. دوره به صورت کاملا عملی برگزار شده و شما در طول دوره بارها و بارها، اصول باریستایی را به صورت عملی تمرین می کنید.
  2. ما محیط خلوت، با امکانات مناسبی برای شما آماده کرده ایم.
  3. دوره طبق سرفصل‌های استاندارد جهانی برگزار شده و مدرسین ما کاملا حرفه‌ای بوده و نسبت به آموزش و یادگیری شما حریص هستند. از آموختن در کنار آن‌ها لذت خواهید برد.
  4. بسیاری از هنرجویان ما اکنون در کافه‌های مختلف در ایران و سایر کشورها مشغول به کار هستند.
  5. با توجه به آموزش هایی که می بینید و منابعی که استفاده می کنید، هزینه بسیار معقولانه ای می پردازید.

کارورزی رایگان

آکادمی کافه نیرو همچنین پس از پایان دوره باریستا شما را به کافه‌های مختلف معرفی می‌کند تا بتوانید در آن کافه کسب تجربه و مهارت کنید و با خیالی راحت به فکر استخدام در یک کافه حرفه‌ای باشید.

برای صحبت با ما و دریافت مشاوره کاملا رایگان می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

02188785856
09190812575

آدرس آکادمی کافه نیرو:

تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، پلاک 26، طبقه 4


مشاهده جزئیات دوره‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع