به 4 دلیل باید قهوه سرد دم یا کلدبرو را به منوی کافه‌تان اضافه کنید

قهوه سرد دم یا کلدبرو (Cold Brew) بهترین قهوه سرد برای رفع عطش در روزهای داغ تابستان است. اما چرا منوی کافه شما بدون این نوشیدنی ناقص خواهد بود؟

چرا باید قهوه سرد دم یا کلدبرو را به منوی کافه خود اضافه کنید؟

به نظرم همه کافه‌ها باید در تمام طول سال کلدبرو را برای مشتریان‌شان سرو کنند. این یک نظر شخصی نیست در ادامه این مقاله 4 دلیل برای این گفته می‌آورم.

قهوه سرد دم یا کلدبرو
  1. نشان می‌دهد که به روز هستید و همگام با تغییرات

تنها با اضافه کردن این قهوه به منو به مشتریان‌تان می‌گویید که ترندهای روز یا همان مد روز را می‌شناسید و می‌دانید که آنها به دنبال چه نوشیدنی‌هایی هستند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که روز‌به‌روز بر طرفداران کلدبرو افزوده می‌شود. رشد محبوبیت این نوشیدنی همزمان شد با بزرگ‌ترین ترند مرتبط با قهوه در اروپا؛ ترند کافه‌هایی که قهوه تخصصی سرو می‌کنند. این کافه‌ها اولین کافه‌هایی بودند که این نوشیدنی را به مشتریان خود معرفی کردن. در ادامه استارباکس و دیگر برندهای شناخته‌شده نیز قهوه سرد دم را به منوی تابستانی خود اضافه کردند.  

قهوه سرددم یا کلدبرو

2. می‌توانید خیلی راحت و سریع آن را آماده کنید

همان‌طور که از اسم این نوشیدنی پیداست برای دم کردن این قهوه نیازی به آب داغ یا تجهیزات پر زرق‌وبرق ندارید. یعنی با کمترین هزینه می‌توانید یک نوشیدنی جدید را به منوی خود اضافه کنید. تنها چیزی که لازم دارید قهوه آسیاب شده است و دستگاه فرنچ پرس که همیشه در دسترس شما هستند. فقط قهوه باید درشت یا coarse آسیاب شده باشد و زمان کافی داشته باشید. روش دم‌آوری سرد 12 تا 16 ساعت طول می‌کشد.

3. سود خوبی دارد

این قهوه به سادگی آب‌خوردن و تنها با صرف اندکی زمان آماده می‌شود، هزینه تهیه قهوه دم سرد درست به اندازه هزینه تهیه قهوه‌های فیلتردار یا قهوه‌هایی است که برپایه اسپرسو آماده می‌شوند.اما می‌توانید برای هر فنجان قهوه کلدبرو  5000 تومان بیشتر از دیگر انواع قهوه دریافت کنید. حتی می‌توانید با همین ترکیب ساده کوکتل‌های لوکس و خیره‌کننده دیگری را نیز تهیه و مشتریان خود را غافل‌گیر کنید. به این ترتیب میزان درآمد شما از یک فنجان کلدبرو بسیار بیشتر از دیگر انواع قهوه خواهد بود.

کافی است ماشین حساب را بردارید تا ببینید اضافه کردن کلدبرو تا چه اندازه می‌تواند روی سود خالص کافی شاپ شما تاثیرگذار باشد. می‌توانید این قهوه را جایگزین قهوه‌های فیلتردار معمولی کنید و پای مشتریانی به کافه خود باز کنید که به دنبال نوشیدنی‌های به‌روز هستند.

قهوه سرددم

4. تنوع بسیار بالا این قهوه

هیجان‌انگیزترین نکته در مورد کلدبرو تنوع بالایی است که برای شما به همراه می‌آورد. با این نوشیدنی محدودیتی وجود ندارد.می‌توانید با اضافه کردن شیر یک کوکتل درست کنید یا اندکی لیموناد به نوشیدنی اضافه کنید یا بستنی به نوشیدنی اضافه کنید و آفوگاتو داشته باشید.

قهوه سرد دم در مقایسه با قهوه‌های فیلترشده طعم اسیدی‌تر و شیرین‌تری دارد و با شیر و لیموناد ترکیب بی‌نظیری می‌سازد. کلدبرو به شما اجازه می‌دهد در تمام اوقات سال یک نوشیدنی ویژه برای مشتریان خود داشته باشید. خلاقیت خود را آزاد بگذارید و ترکیب‌های متفاوت را با سس شکلات و خامه زده شده خلق کنید. مشتریان را بشناسید با توجه به شخصیت آنها کوکتل درست کنید.

نویسنده: نجمه نظری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع