خدمت تجهیز و راه اندازی کافه توسط تیم کافه نیرو

کافه داری از جمله پردرآمدترین شغل‌های جهان است که محبوبیت بالایی به‌ویژه در میان جوانان دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمینه تجهیز و راه اندازی کافه که شما را در در بین دیگر رقبا متمایز می‌کند، برنامه ریزی دقیق و توجه به تمامی جزئیاتی است که شما را در مسیر پیشرفت قرار دهد. در فضای رقابتی کافه‌های امروزی، برای بهتر نشان دادن کسب و کار خود و جلوگیری از شکست می‌بایست اطلاعات‌تان را در این حوزه افزایش دهید و از استراتژی‌های مورد نیاز این تخصص بهره ببرید. همچنین بسیار مهم است که زمان و بوجه خود را بررسی کنید. شاید لازم باشد بعضی از فعالیت‌های محدودتر و یا فشرده‌تر کنید تا به امور راه اندازی کافه برسید.

برای تجهیز و راه اندازی کافه به چه چیزهایی نیاز دارید؟

بازار قهوه در ایران رشد خیلی خوبی را تجربه می‌کنید. جالب است بدانید که واردات دان قهوه سبز در سال 1402 نسبت به سال قبلش 75 درصد افزایش داشته است که گواه روشنی بر استقبال گسترده از قهوه در ایران است.
کسب و کارهای مختلفی بر پایه قهوه وجود دارند. از جمله: شرکت‌های بازرگانی قهوه، رستری‌های قهوه، فروشگاه‌های قهوه و کافه‌ها. کافه‌ها به عنوان فضایی برای ارائه و سرو قهوه‌های با کیفیت، نقش مهمی را در این صنعت ایفا می‌کنند و رشد و رونق خوبی هم دارند.

تجهیز و راه اندازی کافه هر کافه‌ای نیاز به رعایت اصولی دارد که در ادامه به آن‌های می‌پردازیم. و تیم حرفه‌ای راه اندازی کافه، آکادمی کافه نیرو در این مسیر تا گرفتن بهترین نتیجه در کنار شما خواهد بود

تبلیغات و برندینگ برای تجهیز و راه اندازی کافه

راه اندازی کافی شاپ

در تجهیز و راه اندازی کافه، هر مدیری باید درک صحیحی از خواسته‌ها و نیازهای مشتریان داشته باشد و در راستای بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان قدم بردارد. در حقیقت تبلیغات و بازاریابی کلید اصلی موفقیت در افزایش اعتبار برند محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانیم چند سال است که فرم‌ سنتی تبلیغات، کارکردهای سابق‌شان را از دست داده‌اند و دیگر پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی نیستند. از آن طرف اهمیت قهوه در سطح بین المللی روزبه‌روز در حال افزایش است. به طوری که امروزه در سطح جهان قهوه، دومین کالایی است که میان مردم ردوبدل می‌شود.

طراحی بار و نحوه چینش وسایل

راه اندازی کافه

اکثر کافه‌داران، هنگام طراحی بار و نحوه چینش وسایل و تجهزات دچار سردرگمی می‌شوند. نوع طراحی کافه و نجوه چیدمان تجهیزات به مشتریان هدف بستگی دارد. شما می‌بایست کافه خود را به بهترین و جذاب‌ترین شیوه طراحی کنید، به‌طوری که بتوانید خط فکر یک معمار را مشاهده کنید. در طراحی و نحوه چیدمان وسایل می‌توانید سبک‌های نظیر مدرن، روستیک، صنعتی و یا تلفیقی از آن‌ها را استفاده کنید.

تامین تجهیزات برای راه اندازی کافه

راه اندازی کافه

افرادی که کافه مراجعه می‌کنند، دوست دارند تا در درجه اول یک نوشیدنی خوش طعم میل کنند. بنابراین مهم‌ترین هدف شما در تجهیز و راه اندازی کافه خرید تجهیزات و دستگاه‌های مختلف است. برای تعیین دستگاه‌ها و لوازم مورد نیاز، می‌بایست فاکتورهای مهمی اعم از ابعاد بار، بوجه بندی و…تعیین شود. زمانی که تجهیزات و وسایل کافه شما خاص و با کیفیت باشند، همیشه در ذهن مشتریان ماندگار می‌مانند.

مهمترین خرید برای کافه شما، خرید دستگاه اسپرسو و آسیاب قهوه است. عمده بودجه خرید تجهیزات شما هم به این دو اختصاص می‌یابد. این‌که با توجه به کانسپت کافه، پیش‌بینی حجم سفارش‌ها و تعداد مشتریان بتوانید بهترین انتخاب را برای دستگاه اسپرسو و آسیاب قهوه انجام دهید می‌توانید چند صد میلیون در بودجه خود صرفه جویی کرده و آن را به تبلیغات و بازاریابی اختصاص دهید.

نوشتن منوی کافه

راه اندازی کافی شاپ

منوی خود را منحصربه فرد و پر از هیجان و انرژی کنید و چیزی به مشتری پیشنهاد دهید که نتواند هیچ جای دیگر آن را پیدا کند. مشتریان هدف‌تان را به خوبی بشناسید و براساس نیاز و خواسته‌ی آن‌ها محصولات خود را انتخاب کنید. همچنین بهتر است از پیشنهادهای فصلی استفاده کنید. افزودن نوشیدنی‌های ویژه فصل فروش شما را افزایش چشمگیری می‌دهد و برای یک مدت زمان مشتریان را ترغیب می‌کند تا آن‌ها را از دست ندهند. علاوه‌بر این می‌توانید از اسامی خاص که کنجکاوی مشتریان را برانگیزد استفاده کنید. اگر از یک نام جالب برای نوشیدنی مخصوص انتخاب کنید که مشتری جای دیگری آن را نشنیده باشد، علاقه‌مند به امتحان کردن آن خواهد بود.

استخدام پرسنل حرفه‌ای و کارآمد برای تجهیز و راه اندازی کافه

انتخاب و جذب نیروی کار حرفه‌ای و کاربلد برای هر کسب و کاری بسیار مهم و حیاتی است.
پرسنل اصلی هر کافه‌ای عبارتند از: باریستا، کمک باریستا، بارتندر، سالن‌کار، ویتر، هاست و نیروهای خدماتی. با توجه به بزرگی کافه ممکن است صندوقدار، مسئول خرید، سوپروایزر و نیروهای دیگری هم لازم باشند.
برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این موضوع می‌توانید به مقاله: “پرسنلی که برای راه اندازی کافه نیاز داریم؟” مراجعه کنید.

دوره آموزش باریستا

باریستا کلیدی‌ترین نیروی یک کافه است. اوست که مشتریان را به قهوه‌های شما مشتاق و وابسته می‌کنید. تیم کافه نیرو، خدمت جذب و استخدام پرسنل مورد نیاز برای کافه‌ی شما را انجام می‌دهد و از بین صدها هنرجویی که دوره آموزش باریستا با سرفصل‌های بین المللی را گذرانده‌اند؛ باریستا شما را با در نظر گرفتن شرایط شما و کافه‌تان، پیشنهاد می‌کند.

خدمات تجهیز و راه اندازی کافه مجموعه کافه نیرو

مجموعه کافه نیرو برحسب بررسی دقیق این بیزینس و مطابقت دادن آن با ایده‌ها و خواسته‌های شما، خدمات لازم در خصوص راه اندازی کافه ، مشاوره و خرید تجهیزات مورد نیاز، طراحی بار و نحوه چینش وسایل و تجهیزات براساس معماری، نوشتن منوی کافه (گرم و سرد و غذایی)، آموزش سیستم‌های مدیریت، پیاده سازی و آموزش در حوزه تبلیغات و برندینگ کافه و همچنین پشتیبانی و به‌روز کردن منوی کافه را به متقاضیان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر با کارشناسان کافه نیرو در تماس باشید.

تماس با ما

021-88785856
09190812575

تماس سریع